Wyposażając biuro call center, głównym wyzwaniem jest zapewnienie siedzącym obok siebie pracownikom komfortu pracy, tak aby poprzez prowadzone rozmowy telefoniczne nie przeszkadzali sobie nawzajem.
W 2017 roku wyposażaliśmy biurowiec właśnie m. in. w akustyczne stanowiska call center oraz inne niezbędne elementy wyposażenia biura tj. krzesła pracownicze, szafy, uchwyty do monitorów, mediaportów itp.
Cala realizacja miała na celu stworzenie przyjaznej i wydajnej przestrzeni pracy dla pracowników biura call center.
– biurka elektryczne (pojedyncze i typu bench) + ekrany i wolnostojące ścianki akustyczne
– krzesła pracownicze
– akustyczne stanowiska call center
– stoły konferencyjne (w tym również stoły składane, na kółkach) i krzesła konferencyjne
– stoły projektowe i krzesła lub hokery ( w zależności od wysokości stołu)
– krzesła z blatem składanym do sal szkoleniowych
– szafy wolnostojące (różne wymiary), aktowe i ubraniowe
– stoliki, krzesła oraz hokery do pomieszczeń socjalnych
– szafy metalowe (archiwum)
– soft seating ( sofy, fotele, pufy, zestaw huśtawek biurowych, szezlongi, stoliki kawowe)
– budki Zone Box (różne wymiary i konfiguracje)
– uchwyty do monitorów, mediaporty, ładowarki indukcyjne
– meble gabinetowe
– meble do pokoju matki z dzieckiem
– pokój gier i relaksu
Otrzymuj wartościowe treści i najnowsze aktualności.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Zaakceptuj, by korzystać z serwisu.